Search
موقعیت شما:  محور های همایش  > همایش ششم
پاور پوینت مقالات

منتشر شده

آرشیو اخبار
تماس با دبیر خانه

نشانی:تهران خیابان حافظ روبروی دانشگاه امیر کبیر خیابان شیرین ،پلاک 34طبقه 5

تلفکس: 88898326-88807453

ایمیل:info@cnict.ir

محور مقالات ششمین همایش اطلاعات و فناوری ارتباطات
چاپ   کمينه

·        سرویس ها و محتوای قابل ارائه / مشتری مداری

o       سرویس های باند پهن، چالش ها، امکانات مورد نیاز، ویژگی ها، نیازمندی های مقرراتی

o       رایانش ابری و الزامات آن با رویکردی مبتکرانه

o       سرویس های بانکی، رسانه ای مرتبط با صدا و سیما، زیرساختی و نحوه ارائه نوآوری در راستای بهبود خدمات رسانی به مشتریان و جامعه

o       بهینه سازی سرویس ها و خدمات ICT در سطح کشور با توجه به اقدامات انجام شده

o       مشتری مداری در ارائه سرویس و محتوا

o       بررسی وضعیت ارائه محتوا در کشور، نیازسنجی، کشش فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی

·        ارائه دهندگان سرویس و محتوا

o       نقش شرکت ارتباطات زیرساخت، اپراتورها، PAP ها، صدا و سیما، بانک ها، بنگاه های اقتصادی و ... در ارائه خدمات یکپارچه و متنوع به مشتریان

o       نقش سایر حوزه های درگیر با فناوری اطلاعات و ارتباطات از منظر استانداردسازی، فیلترینگ، امنیت و ... در ارائه سرویس

·        بسترهای ارائه سرویس

o       سرویس های قابل ارائه بر بستر بی سیم با هدف تسهیلات و تنوع بیشتر برای مشتریان

o       اینترنت و اینترانت، نقاط ضعف و قدرت، سرویس های قابل ارائه بر روی این بسترها

o       زیرساخت های مبتنی بر معماری IMS، مقوله های مربوط به IPv6 و ...

o       معرفی بسترهای مناسب و قابل توسعه برای ارائه نوآوری و ابتکار در ارائه سرویس و محتوا

·        تنظیم مقررات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات

o       راه کارهای بهبود چارچوب های تنظیم و مقرراتی در راستای ارائه سرویس های متنوع به مشتریان

o       راه کارهای ارتقاء فضای رقابتی در راستای مشارکت بیشتر نقش آفرینان عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات

 

یاریگران









 

سایت های منتخب